Στη λίστα του Forbes o Λευτέρης Ελευθεριάδης

Μοιραστείτε το

Προερχόμενος από τη Θεσσαλονίκη, ο Λευτέρης Ελευθεριάδης πέτυχε να συμπεριληφθεί στη λίστα «30 under 30» του Forbes. Στη διάσημη λίστα των πιο επιτυχημένων επιχειρηματιών κάτω των 30 ετών.

Ο Λευτέρης Ελευθεριάδης ηγείται της μεγαλύτερης αλυσίδας καταστημάτων ομορφιάς στην Ελλάδα


Success story που θυμίζει ταινία

Η ζωή του Λευτέρη δεν ήταν ποτέ εύκολη. Στις γειτονιές των Διαβατών γνώρισε τη σημασία της σκληρής δουλειάς, από τον εργατικό κόσμο της Θεσσαλονίκης. Ούτε όμως και η επιχειρηματική του πορεία ήταν «στρωμένη με ροδοπέταλα».

«Στη ζωή πρέπει να πέσεις πρώτα, για να πάρεις φόρα και να φτάσεις ψηλά…»

Παρακάτω λοιπόν ακολουθεί η ιστορία επιτυχίας του Λευτέρη Ελευθεριάδη, που θα πρέπει να αποτελεί πηγή έμπνευσης για πολλούς ανθρώπους. Μια ιστορία που όταν την ακούς σκέφτεσαι πως πρόκειται για τη «δημιουργία» ενός ανθρώπου, που σήμερα είναι μόλις 29 ετών.


Για τον Λευτέρη τίποτα δεν ήταν δεδομένο. Ούτε καν ένα από τα πράγματα που θεωρούνται αυτονόητα: το να ζήσεις αδιάλειπτα τη μαθητική σου ζωή. Στα 16 του άφησε το σχολείο και στα 19 του (μετά τον στρατό) μετανάστευσε για δύο χρόνια στη Σουηδία, όπου έκανε διάφορες δουλειές (καθαριστής, διανομέας).

Ήταν ο μόνος τρόπος να ξεφύγει από το φαύλο κύκλο της κακοπληρωμένης εργασίας. Εκεί, εργάστηκε ως καθαριστής σε εταιρία με συνεργεία καθαρισμού, όπου και έζησε την υποτίμηση για τη δουλειά του. Όμως δεν πτοήθηκε ούτε στιγμή. Ήξερε ότι δουλεύει για ένα σκοπό! Να μαζέψει χρήματα, ώστε να κάνει τη ζωή του όπως ήθελε…

Μετά από μεγάλο κόπο, επέστρεψε στην Ελλάδα στα μέσα της σφοδρής οικονομικής κρίσης. Μάζεψε ανθρώπους γύρω του στους οποίους πίστευε και έκανε τις πρώτες του επιχειρηματικές προσπάθειες.

Το 2016, άνοιξε το πρώτο κατάστημα «Medusa»


Εν μέσω της πανδημίας, ο Λευτέρης Ελευθεριάδης κατάφερε, κόντρα στις αντιξοότητες, να αναπτύξει μια αλυσίδα πολυχώρων ομορφιάς που αριθμεί αυτή τη στιγμή συνολικά 24 καταστήματα «Medusa». Μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων ομορφιάς στην Ελλάδα.

Στα επόμενα σχέδια του βρίσκονται τόσο η επέκταση των «Medusa» πανελλαδικά, όσο και το «άνοιγμα» σε άλλους κλάδους επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ο ίδιος είναι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον και όχι αβάσιμα, γιατί παρά τα εμπόδια, έχει καταφέρει πάρα πολλά!


Αλυσίδα καταστημάτων «Medusa»

Από το πρώτο κατάστημα μέχρι σήμερα, τα «Medusa» είναι μοναδικά γιατί αντιμετωπίζουν την ομορφιά ως τρόπο ζωής. Ο Λευτέρης Ελευθεριάδης έχει οικοδομήσει ένα οικοσύστημα ομορφιάς, στο οποίο οι υπηρεσίες και τα προϊόντα ομορφιάς «δένουν» με τη γνώση, τη συμβουλευτική και την πληροφόρηση των πελατών.

Μέσα σε λίγα χρόνια, τα «Medusa» έχουν αφήσει ανεξίτηλα το αποτύπωμα τους στον κλάδο

Τα καταστήματα της αλυσίδας «Medusa» προσφέρουν από υπηρεσίες κομμωτηρίου, μέχρι υπηρεσίες μασάζ, λέιζερ ή και σολάριουμ. Έως τώρα, 20 από τα καταστήματα βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη, 2 στην Καβάλα και 2 στην Αττική (Κολωνάκι και Γλυφάδα).

Ο Λευτέρης Ελευθεριάδης ηγείται και διαχειρίζεται τα 7 καταστήματα, όπως και το σήμα «Medusa». Ενώ τα υπόλοιπα έχουν διατεθεί με τη μορφή του franchise

Καταστήματα MEDUSA


Στη λίστα Forbes

Ο Λευτέρης Ελευθεριάδης έχει καταφέρει να συμπεριληφθεί στη λίστα «30 under 30» του Forbes. Στη διάσημη λίστα των πιο επιτυχημένων επιχειρηματιών κάτω των 30 ετών.

Mεθοδολογία: Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το «Forbes», η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.

Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά. Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα «Forbes 30 under 30 Greece 2024» πληρούσαν όσοι είναι γεννημένοι από 1-1-1994 και μετά.


Ο ίδιος φανερά συγκινημένος δηλώνει για το επίτευγμα του:

«Ακόμα ένα επίτευγμα φτάνει στην ολοκλήρωση του. Νιώθω υπερήφανος για τη διάκριση και υπόσχομαι πως είναι μόνο η αρχή για όλα όσα έχω να προσφέρω στο Ελληνικό επιχειρείν…»

Με πάνω από 100.000 πελάτες να έχουν εγγραφεί στο δίκτυο των καταστημάτων «Medusa» στη παρούσα φάση, ο Λευτέρης βλέπει τζίρους περί τα 9-10 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Τέλος, να σημειωθεί πως ο Λευτέρης Ελευθεριάδης έχει βραβευτεί 4 συνεχόμενες χρονιές με τίτλους όπως «Franchise of the year», «Best Marketing Plan of the year» κ.ο.κ. Όραμά του είναι να παρέχει προσιτή πολυτέλεια, όπως κάνει όλα αυτά τα χρόνια, σε όλους τους ανθρώπους.


Δείτε επίσης: Λύρατζης – Έχει το όνομα, έχει και τη χάρη

Μοιραστείτε το